vadå länge sen.....

Jag vet att det var evigheter sen, men jag känner att mitt dygn inte räcker till! Jobb, dagis, hemma o samtidigt hinna vara sociala med alla, så jag känner att jag ännu inte fått balans på alla dessa bollarna!

Jobbet går jätte bra, mycket nytt som har hänt under tiden jag varit borta men man lär sig väl sakta och försitigt!

Arlind älskar förskolan nu, på morgonen när vi går upp och ätit gröten så går han och tar skorna och vill gå ut. Igår sprang han in på förskolan! Vilken underbar känsla för mig....

Alban har ju börjat plugga nu, han verkar verkligen ta det på allvar! Och jag hoppas för vår skull att dessa två åren snabbt och smärtfria;)

Nu när man kommer hem vill man ju bara mysa me Arlind, man har inte tid att tänka på massa annat, städa och massa tråkigheter vill jag verkligen inte göra när jag kommer hem och har kanske allt från 1 timme till 3 timmar med min son kvar på den dygnet. Tiden gick bara för fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0